Mycket mat

Som sagt så ägnar jag helgen på resande fot och utan träning.
Så därför blir de mer mat än träning just nu, men på måndag är de som vanligt igen.

Dagen idag har verkligen varit lugn, lång frukost följt av några timmar i Kungsträdgården, solade och tittade på folk:)
Efter de tog vi oss mot stationen för att slutligen landa i Mariefred.

Vad man göra här? Jo jag vann en övernattning för ett tag sen.
Så afternoon Tea följt av en promenad runt i kring och sen slappande på rummet.
Kvällen har ägnats åt en fyra rättersmiddag (mitt livs första,även den en del av vinsten) och nu är de tjejsnack på rummet.

Varför unnar man sig inte såna här helger oftare, kravlösa och perfekta för att ladda batterierna! (även om ja får anstränga mig lite för att göra ingenting, men ja e säker på att det är nyttigt!)

Promenad i Mariefred, skönt att bara strosa runt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0