Veckans mål

Jag kör vidare på iden som Soffans kör på, att ha ett mindre mål för varje vecka.
Jag har grunnat länge på nästa veckas mål, ja kommer ägna större delen av veckan på resnade fot. De naturliga hade varit ett träningsmål, men med förkylningen kvar så blir de uteslutet. Mat blir både svårt och de vill ja inte heller ha, semester vill ja äta precis de som ja känner för!
Men så kom de liksom av sig själv målet, när ja skrev de förra inlägget. När jag tänker en negativ tanke, om något som jag ändå inte kan göra något åt - så ska ja vända den till något positivt! De får bli nästa veckas mål:)

 vardagslyx är de bästa! (även fast just denna bilden är från tidigare i våras)

Förra veckans mål gick sådär. Torsdag, fredag gick helt okej, men tyvärr blev de inget bra i helgen.. jobbet kom i mellan och det är precis dom dagarna jag behöver bli bättre på. Men ja har svårare att motivera mig att äta bra när jag inte kan träna. Så nu kör jag en veckas semester och sen när ja kommer tillbaka så blir de nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0