Trött

Ledig dag och den har gått fort. Men ja har också fort en hel del gjort:)

Bästa på dagen var ändå eftermiddagen. Äntligen fick träffa vännen som de gått på tok för länge sedan ja såg (Ni vet man jobbar olika tider, å de e galet svårt att få ihop de)!
Ännu bättre var att ja fick med mig henne till Elixia för att träna dubbelstep. Eftersom ja tränar där inte så många av mina vänner tränar så tränar ja oftast själv, de gör mig ingenting men de klart ibland kan ja sakna att inte hänga på dom andra.. för de är trots allt så att majoriteten tränar på Sportlife.
Men idag fick ja sällskap, och efteråt blev de dusch å bast - så vi han tjöta lite också:)

Upp tidigt idag, la mig sent igår - så nu e ja trött. Blir någon timme framför tvn å sen blir de sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0