Ny vecka.

Jag tittar tillbaka på veckan som gått, och kan konstatera att den inte varit den bästa.
Allmänt krångel, lite halsont, ovanligt trött och dålig planering gjorde tillslut att de bara blev 3 tränigspass. Och även en massa annat som inte blivit gjort.

Men det som har varit kan ja inte göra något åt, så istället blickar jag framåt.
Måndag imorgon och det är dags att sätta upp veckans mål.
3 morgon promenader och minst 4 träningspass.

Låter inte som något jätte svårt, men ja måste komma in i en rutin igen. Jag ska sätta mig ner nu och kolla på mitt schema och vad ja behöver göra i veckan och prioritera in träningen - ja brukar vara dålig på sånt, ja vill träna de ja känner för just då. Men denna veckan ska ja ge planeringen en chans.  Så ikväll blir de fram med papper och penna och så skrivs den ner, imorgon delar ja med mig till er.

Så länge får ni en bild som e för några vintarar sen - ja hopas på många såna här dagar framöver. Framförallt dagar med massa sol, snön är jag inte alls så noga me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0