Byxor

Lovade ju innen att visa er vad ja shoppade idag.
Jag var egentligen ute för att kolla på olika löparryggsäckar. Har börjat fundera på en.. för att kunna springa till gymmet och ev även hem ifrån jobbet. Dock hittade ja inga idag, så får nog kolla på lite mer löpspecieficerade butiker någon gång i nästa vecka.

I alla fall, sprang på ett par Nike capri byxor på rean för 199:-, å på väg in i provrummet sprang ja även förbi ett par SOC kapri som va på medlemspris för 179:-. (Hade me mig några toppar in också, men där va ja hård mot mig själv å lämnade dom kvar i butiken) Men byxor blev de, två par för under 400 kändes helt okej. Och ja behöver byxor:) Nike byxorna är ganska raka i modellen, medans Soc byxorn är tajta hela vägen. Har inte haft några Soc innan så ska bli kul å se hur dom är i kvalite. Någon av er som har testat deras byxor?


Nike & Soc byxorna - svårt å se hur dom är såhär..
men ska ta en bild när ja har dom på mig nån dag.

Hot yogan på Elixia ikväll blev lite annorlunda, ja går väldigt sällan på yogan men min syster har nämnt flera gånger att hon gillar kvällens instruktör - så ja tänkte testa.
Nu va hon tyvärr sjuk, och istället va de en instruktör som i vanliga fall inte kör just hot yoga på Elixia, vilket gjorde att hon körde någon variant av Bikram istället för Mojo yogan som vi i vanliga fall kör. De va okej, men för mig som ovan va de svårt å hänga med när de va något nytt.
Trots att de kändes svalare än vanligt i salen idag och attja inte riktigt hände me blev ja rejält svettig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0