Lite tomt

Söndag kväll och en lite veckosumering är på sin plats. Eller egentligen så känns de lite som en summering av början av 2012.

I höstas så anmälde jag mig till Götebrgsvarvet och ganska så snart därefter så anmälde jag mig till Safes utbildning. Därmed så har de inte funnits ett utan två träningsmål under hela våren, och framförallt cykel utbildningen har varit ett ganska så stor mål överlag.

Helgerna har hela våren gått i ett, de har varit utbildning i Göteborg, och i Stockholm, lägg där till att ja jobbar varannan helg och har hunnit med en resa eller två också..
Allt väldigt trevligt, och ja har gillat de - men de har gått i ett!

Men denna söndagen går de inte längre i ett, besöket som varit här hela helgen har åkt vidare, göteborgsvarvet är avklarat och träningsträffen likaså.
Så nu har ja en konstigt rastlös och lite ofokuserad känsla. Hur ska ja gå vidare, mina drömma om att få instruera egna klasser lever kvar och ja fick konstruktiv kritik att jobba med - men hur ja ska lyckas jobba me den..

En kväll med många frågor, men ja försöker tänka att de trots allt är ganska fantastiskt att ja sprang ett halvt marathon igår.
Nu ska ja ta söndagkväll, och grubbla på en plan.

En bra plan...

En bild ifrån kvällens promenad, höll dock på att blåsa bort så den blev väldigt kort

Å nej ja e inte såbekymrad som ja ser ut, de måste varit ljuset eller nåt.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nya tag och nya mål! Starkt jobbat på varvet! :)

2012-05-13 @ 22:13:06
URL: http://hejklassiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0