Ben


Dagen idag har verkligen bara försvunnit.
Jobbdagen gick fort, men tyvärr även timmarna där efter... Slutade 15, men efter att ha varit på jakt efter en vinterjacka och varit hemma för att hämta träningsväskan (som stod så fint packad i hallen.. men ändå glömdes imorse) Så va ja inte på träningen fören 18:30.
Planen var ett spinningapss. men när ja väl kom dit hade det redan börjat. Stod och funderarde ett tag över vad ja skulle hitta på, och kom på att ja lite glömt av att ja hade planerat att köra de här passet under veckan.

Sagt och gjort, 10 min uppvärming på cross trainen, sen tog det mig ca 40 min att köra igenom benpasset och sen avslutade jag med 10 min powerwalk på löpbandet.
Benen kändes helt klart mosiga.. men ja tror det hade kunnats göras ännu bättre. Ja känner mig alltid lite vilsen i gymmet, och många av övningarna som även om dom kändes enkla så tror jag det kan finnas en del teknik att hämta i dom.
Men ja räknar helt klart med en ganska så go träningsvärk i benen imon:)

Tog mig hemåt, å landade hemma vrål hungerig.. rotade runt i kylen och insåg att en hel del grönsaker började se lite ledsna ut. Med tanke på att jag försöker slänga mindre mat så hackade ja ner delar av dom och "wokade" i stekpannan ett tag inna ja hällde över omelett blandingen (ägg o mjölk). Helt ärligt kanske inte den godaste fredags middagen jag ätit - men den gjorde helt klart sitt jobb just då!

Efter lite mat, så tog ja en lång dusch och nu blir de snart sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0