Fisken som timer

Negativt är tråkigt. Så vi fokuserar på dagens positiva punkter:
*Att jag har ägnat kvällen åt matlagning & därmed har matlådor redo för tre långa jobbdagar.

*Att jag under tiden laxen va i ugnen slängde på mig träningskläderna och fick till 40 (fick mikro pausa efter 30 för å ta ut firren) min styrka för bål/armar/axlar.

Två saker jag vill bli bättre på.
Träna hemma när det är ända alternativet (för helt ärligt, på 30 min hade ja aldrig hunnit till träningen och tillbaka)
Och få med mig vettiga matlådor - även under jobbhelgen (långa dagar flera dar på rad - svårare å få med mig mat då)

Så jag går och lägger mig med skakiga armar och ser fram emot morgondagen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0