Vardagsmotion

Eftermiddagen har bjudit på långpromenad, avfrostning av frysen och storhandling. 
Strax efter 22 kände ja mig lite konstig, och kom då på att ja glömt äta middag.. Fråga mig inte hur de gick till men  i samma sekund som ja kom på de blev jag vrål hungerig. Så de blev en nödlösning, som va fixad på ganska exakt dom 5 minutrarna de tog för äggen att koka. 

Jag försöker ju som ja nämnt innan få in mer vardagsmotion. Promenad är ju ett ganska bra sätt men ja tycker de e lite tråkigt, men ja tror ja har kommit på bästa sättet för mig - podcast*. 
Ja har lyssnat på Jillian Michaels någon gång under en löprunda - men de funkar inte alls för mig. När ja springer ska de vara musik. 

Men så för någon månad sen så drog ja igång Jillian igen under en promenad  - och då. 
Så nu är det ett stående inslag (när ja promenerar själv vill säga) Idag blev de första avsnittet av sommarpratarna som sagt. 
Och ja de va riktigt bra :)
 
 
* Ja de behöver ju inte vara just en podcast, men ljudbok har aldrig varit min grej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0