Snabbmat

Kom hem strax före åtta, vrålhungerig!

Snabbmat my way = nyttigare än köpt snabbmat, men inte riktigt så nyttigt som en vanlig middag.
Kryddigt korv (92%kött) delad och stekt, potatismos med persilja & värmda sugar snaps/ cocktailtomater.
Delade potatisen i små bitar innan den fick åka ner i kastrullen, så de blev kortare koktid:)

Nu när maten är i magen börjar jag bli människa igen. Lite bättre matplanering får de bli imorgon!

Passet då, jodå nu va de ju ett Sats pass (förkoreograferat). Men jag är mer än nöjd, jag lyssnade lite extra på hur han förmedlade känslan och timingen.
Eftersom det är det jag tycker känns svårt, men nu fick jag lite mer tips:)


Kommentarer
Postat av: FIA FIT

Vad var det för Sats-pass?



Bra jobbat med jägarn!!!!! Mycket bättre än mitt resultat :-)!

2012-04-24 @ 23:39:07
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit
Postat av: Camilla - Millasträning

Har precis fått lära mig att alla klasser som börjar med Sats. Ex satscykel, satscore osv. är klasser som är förkoregraferade (alltså ser klassen likadan ut i upplägg och musik oavsett instruktör)

Står set däremot bara cykel på schemat är det instrktören själv som skapat klassen.

Hoppas de gjorde de lite klarare:)

2012-04-25 @ 22:02:16
URL: http://millastraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0