Tumme och sport bh

Två saker som har speglat min eftermiddag.
Den som döljer mig på Instagram såg att jag råkade kapa en kroppsdel igår.. Okej riktigt så farligt va de inte, men ja skulle hyvla till egna chips. Istället för att hyvla sötpotatisen så råkade delar av tummnagel och lite till försvinna.
Plåster på och inget mer me de. Förutom att de gör för j*kligt ont och jag under dagen har fått inse att de nog kommer vara så några veckor:/

I övrigt har eftermiddagen spenderats i tvättstugan, och har i och me de insett att en av mina sport bh är på rymmen. Absolut ingen aning var, men inte hemma. De kan jag konstatera efter att ha vänt upp och ner på de mesta..

Nä nu till roligare saker - nämligen spinningklass!
Nordic Wellness Frölunda 18:00 är de som gäller:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0