Intervaller

Jag vet inte vad de är med Löpbandsintervaller, men tar ut mig på ett helt annat sätt än i övrig träning.

Lätt illamående börjar bli lite väl frekvent ,men nyfikenheten tar över.
Är de för att jag är bättre grundtränad?För att jag kan ligga högre i puls när ja cyklar (spinning) och tvingar mig själv till samma procent på bandet?
Eller någon helt annat?

Ja har inget svar, men ja tror att mitt hjärta är starkare än mina löparben just nu och att det har ett finger med i de hela.
De ja faktiskt vet är att: jobbiga va dom, kräftröd i ansiktet länge efteråt & ja e nöjd att ja bestämde mig och körde.
Förhoppningsvis kan ja hitta tillbaka till lite löparstyrka i benen snarast!

De här är cirka 30 min efter ja avslutade intervallerna. Minen bjuder ja på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0