Löpare?

För någon vecka sen kom ett mail från Göteborgsvarvet, med ett erbjudande om medicinskfotvård.
Elevbehandling på Axelsson för 100:- (ord pris 250:-)

Jag brukar inte gå på fotvård - utan drar filen över dom när de behövs.
Men för 100:- så tänkte ja varför inte, hade dessutom början till nageltrång - så perfekt tajming.
Betalar i kassan och sen kommer en kille och ropar mitt namn.
Obligatoriska med namn och om man har några sjukdomar och sen säger han "och du är löpare ser jag"
Nä eller jo eller va?
Ja ser mig själv som en person som gillar träning. Löpning, gruppträning och cykel men löpare? Nja.
Tydligen springer jag i alla fall tillräcklig för att mina fötter ska bli "slitna" som en löpares.. Så kanske är jag en löpare..?

Perfekt start på min lediga dag i alla fall! I dryga timmen fick naglar och fötter filade och putsade för att sen avsluta med massage.
Nu kan ja till och med visa upp dom på bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0