Premiär

Så idag va dagen D. Ja har kört mitt första egna cykelpass:)

Från nästa vecka kommer jag ha en fast klass varannan vecka, och ja kände lite att ja gärna ville köra någon innan dess. Har tagit på mig en klass i helgen, men när de igår kväll damp ner ett mail om de lite akut behövdes en instruktör till en lunchklass så hoppade jag på!

Blygsam skara som dök upp, och vist finns det detaljer som ska finslipas inför nästa pass. Men ändå så kändes de riktigt bra.
Jag väntade på att den där riktiga hemska nervositeten skulle komma, men det gjorde den aldrig.
Ett behagligt pirr fanns allt i magen, men å det är det här jag vill göra!
Galen blick men det skyller jag på adrenalinet. Maskara som snyggt bryder ögonlocket men de bjuder jag på;)
Jag va i alla fall väldigt glad, även om de inte syns. 


Förutom passet så har ja hunnit med frukost med syster i stan (har nog hittat en ny frukost favorit, berättar mer imon) ,kastat telefonen i asfalten, den sprack. (och nej den delen är inte så bra.. ) efter klassen hämtade jag upp kusinens son och har ägnat eftermiddagen med lek och bus. Och mys.


En riktigt bra ledig dag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0