Intervaller

Imorse hängde jag på låset när gymmet öppnade (ja eller de va tanken iaf, men ja va där tio minuter senare)!
Inte varje lördag morgon jag har kört svettiga intervaller för klockan 10.

Men idag så, 60-50-40-30-20-10-10-20-30-40-50-60 och sen en omgång med omvänt (10-60-10).
Läste om intervallerna på Lofsans blogg i slutet på sommaren, och har tänkt testa länge.
Men nu blev de av!

Svettigt värre

 

Update: Det var alltså löpbandet jag körde intervallerna på! Så självklart i mitt huvud.. men naturligtivs helt omöjligt för er att förstå. Typsikt mig, tänker en sak och skriver hälften. 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Roligt upplägg! Det låter svettigt. Vad är det för övning som du kör då?

Svar: Haha de där är så typsikt mig. Tänker en sak, å skriver sen hälften.. Löpbandet va det jag körde på:) Har uppdaterat texten nu:P
Milla

2012-10-22 @ 12:58:12
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0