Smothie

Har just fått i mig dagens frukost, den liknar väldigt mycket alla andra frukostar den här veckan.
Så istället tänkte ja ni skulle få se vad ja stoppade i mig igår kväll.

Gårdagen blev inte rikigt som ja tänkt, kände mig inte 100 på morgonen så skippade träningen. Sov bort förmiddagen och åkte sen iväg till jobbet - detta gjorde att de blev lite dumt med maten och när ja kom hem från jobbet vid nio så va ja hungerig. Eller sötsugen, ja kunde inte riktigt bestämma mig.

Så ja bestämde mig för att snurra ihop en lite matigare smothie.
ca 2 dl mjölk
Massa frysta hallon
1 msk jordnötssmör
1 skopa vaniljprotein
Toppade med kokos.

Mums!


Dagens plus är att gårdagens extra sömn verkar ha hjälp, snart ska åka iväg för lite lunch cykling:)


Kommentarer
Postat av: Annoula

Och mums vad det lät gott!

2012-03-28 @ 12:11:14
URL: http://www.annoula.se
Postat av: Sanna

Mums vad gott det såg ut! Jag har aldrig testat med jordnötssmör i men det låter klart intressant :)

2012-03-29 @ 13:18:45
URL: http://engnuttasocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0