Jaha

När dom flesta andra börjar avsluta sin dag, så ska ja börja min. Eller min jobb dag iaf.

Ja har hunnit med riktigt mycket idag, mycket tack vare den tidiga träningen - men hot yogan passar mig helt klart bäst på kvällarna. Hade svårt att fokusera och kroppen va inte riktigt med mig så tidigt.
Men skönt va de ju efteråt, fikan va trevliig och sen blev det ännu en fika hemma hos Pappa.

Åkte sen hemåt och har varit hemma och fixat en stund, lagat en middagslåda och fått i mig lunch (om de nu får kallas de, fibergrynsgröt med ägg och macka). Men nu vill ja liksom på sin höjd ta en långpromenad och sen ta kväll.
Istället ja ska åka och jobba, fördelen är helt klart att ja har haft en hel dag att göra va ja vill på - men kroppen hinner lite in i ledighets humör.. Tur att ja bara ska jobba några timmar och sen är ledig imorgon!

Kommentarer
Postat av: Karro

Klart man får kalla gröt för lunch, min räddning många gånger när det måste gå snabbt att tillaga något. Safe är super, tror att du kommer bli jätte nöjd med utbildningen.

2012-03-12 @ 22:14:15
URL: http://Livskraft1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0