GOD morgon:)

Solen skiner, ja har fått i mig en ordentlig frukost och ja ska fylla förmiddagen med trevliga vänner.

Man skulle också kunna se det som att, john blund inte va hos mig inatt.
Ja som brukar somna  när ja lägger huvudet på kudden - va inte de minsta trött inatt. Vid tre plockade jag fram tidningarna igen, tror ja somande vid halv fem.. å vaknade sen av mig själv vid halv åtta!

Men ja väljer att se de positivt, förhoppningsvis är det ett friskhets tecken.
Ja har sovit och jobbat senast veckan, kroppen har krävt lång många fler timmar än vanligt och förhoppningsvis börjar den tillfriska och behöver inte så många timmar längre.
Så ja har tagit vara på morgonen,
bokat in träningspass nästa vecka (för då ska förkylningen vara borta) 
ätit en ordentlig frukost (Friskhets tecken två, senaste dagarna har varken frukost,lunch eller middag varit något å skryta med - noll matlust).



Dagens frukost bestod av, yoghurt/kvar med musli och en passionsfrukost. Till de en balja te och två kiwi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0