Äntligen!

Det va med den känslan jag promenerade genom ett ganska folk tomt Stockholm tidigt imorse.
Äntligen har jag kommit till den delen av utbildningen som är det jag faktiskt vill göra - sitta på en cykel:)

Dagen idag har varit ungefär 50/50 praktiskt och teori, en skön blandning och många aha upplevelser när de kommer till teknik!

Imorgon ska vi kolla på våran egna teknik, en filmkamera ska visst användas och det är med lite skräck blandad förtjusning jag ser fram emot morgondagen.

Nu har ja hamnat i soffan och är lite osäker på kvällen, men allra troligast så kommer ja inte röra mig direkt många meter ifrån just soffan..

Gammal bild, men det va (ett av) dagens linnen. Just detta vann jag inne hos Livsglädje - men just min motivering om att använda de på min cykel utbildning.


Kommentarer
Postat av: Karro

Fin topp;).

Härligt med utbildning, hoppas det gick bra att filma?

2012-03-18 @ 22:41:37
URL: http://Livskraft1.blogspot.com
Postat av: Ebba

Vilken cykelutbildning har du gått?

2012-03-20 @ 15:49:38
URL: http://smartinshape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0