TLC

Det är vad jag har ägnat förmidagen åt, att ta hand om mig själv. 
Jag (och kanske fler med mig?) är väldigt bra på att köra på i 110%. Speciellt när jag har lediga dagar mitt i veckan så bokar jag alltid upp dom.. Däremot om de är helg så kan ja ta en hel lugn dag ibland. 
Det blir ju lite dumt, för andledningen att ja har en ledig dag i veckan är ju just för att ja jobbar varannan helg.
 
Så imorse efter träningen så tog jag mig en lång och härligt dusch, sen blev det en andra frukost framförtv och lite slummrande i sofffan (eftersom ja inte är ledig idag - ska jobba ikväll och kände att de blev lite väl få timmar inatt).
Sen tog ja fram min nyinköpta solstol, utnyttjade solen på min lilla uteplats och låg där någon timme. 
Nu har jag precis fått i mig lite lunch och sitter med en kopp kaffe i handen:)
 
Snart redo att ta mig an tre intensiva jobbdagar - midsommar är helt galna när man jobbar i matbutik så de känns bra att ha tagit en lugn förmidag!

Bild ifrån en helt annan dag - men de är såhär ja tänkt avslutade dagen ivkäll. Men en kvälls proemnad.
 
*TLC, tender love and care

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter alldeles underbart.
Masterklass är lärarens klass som håller i utbildningen!

2012-06-20 @ 18:07:07
Postat av: Karro

Glömde ju fylla i info =)
och det var ABSOLUT ingen dum fråga

Svar: Man lär sig något nytt varje dag:)
Milla

2012-06-20 @ 18:07:34
URL: http://livskraft1.blogspot.com/
Postat av: Malin E

Jo tack, vet precis. Kör i princip alltid på. Och ofta utan att tänka på det. Så viktigt som du gjorde idag- att bara vara. Heja dig! Ska göra detsamma...blir väl om si så där en månad :) När jag har flyttat och så..!
Ha det fint imorgon!

Svar: Låter som du kommer ha fullt upp framöver.. flytt brukar ju innebär en del jobb! Men skönt när de är klart:) Tänk va du ska njuta av den där slappa dagen:)
Milla

2012-06-20 @ 22:52:33
URL: http://systermalin.blogg.se
Postat av: Sanna

Vilket härligt inlägg Camilla! Bra gjort. Och begreppet TLC är ju enastående :)
Glad midsommar!

Svar: TLC används en del i england, bodde där lite drygt ett år så de kommer därifrån:)
Milla

2012-06-21 @ 15:39:44
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0