Sh'bam!

Efter en hel dag i solen förflyttade jag min inomhus. 
Dagens träning va nämligen 45 minuter sh'bam på Sats Kungsgatan:)
 
Ja har velat testa denna klassen sen jag först läste om de (för ett år sen?) Eftersom Elixia inte längre kör några Les Mills klasser så har ja inte möjlighet att testa där. 
När ja körde en prov vecka på Sats i våras så ville ja verkligen få in ett pass, men mitt schema och dom klasser som fanns funkade inte alls den veckan. 
Så igår dimper de ner ett mail om en möjlighet att testa just Sh'bam idag klockan 18, med Annika Sjöö.

Jag har semester och skulle ändå befinna mig i stan på dagen - yes äntligen skulle de bli av!
 
Å de va precis så roligt som jag hade hoppats.. att benen och armarna va lite åt fel höll både en och två gånger bjöd jag på;)
Åh va roligt ja tyckte de va, tiden flög förbi och jag känner nu att de är dags att prioritera in lite step och aerobic i mina veckor igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0