Rykande hett


Okej ja har nog läst om de på nästan alla bloggar idag, och de känns som alla pratat om de.
Men ja kan inte låta bli - vad är de som händer med våran sommar?  I Göteborg har de regnat hela dagen idag, konstant. 

Redan igår när de började regna och prognosen sa att de skulle fortsätta i 1½ dygn så planerarde jag för träning inomhus idag.
Jobb hela dagen och sen åkte ja direkt till träningen.
De va länge sen ja verkligen "va" på träningen. Alltså ja har varit där på morgonen och lunchen och kör ett klass och sen åkt hem och duschat. Men idag va ja där 45 min innan klassen började och kunde byta om i lugn och ro, värma upp lite på rodden och sen köra några stryke övningar för mina axlar (gårdagens flytt gjorde nämligen att ja va knasigt stel i ena axeln idag). Tänkte att lite blodgenomströmning skulle hjälpa:)
 
Efter 15 min styrka blev de 55 min spinning, underbara spinning.
Att ja sen körde med pulsklocka och känner pulsen hyffsat i alla fall gjorde att ja vågade ta ut mig till max (nej ja hade inte ont i halsen, de va nog tröttheten som talade. Och pulsen bekräftade de genom att bete sig precis som den skulle)
Efter passet klämde ja in 10 min med lite core övningar. Plankan utmaningen är inte bortglömd, men får ligga på is en vecka. Knät är 99,5% bra nu.. Men just den positionen som plankan och typ armhävningar är tycker de inte riktigt om. Så ja lyssnar på de och körde lite annat istället!
 
Okej nog med svammel.. ja är riktigt trött och ska återgå till de som är ryknade hett. 
Mitt te, med några mullbär till. 
 
Gammal bild, men ja känner mig ungefär lika trött som ankan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0