Lax i stora lass

Lunchen spenderas ju med spinn/core i en timme. Knät är 80% med på noterna så jag fick modifera lite under spinningen (ingen stående running, gör mig inte så mycket då ja tycker sådär om de ändå) Under coren däremot hade ja gärna följt med i alla övningar med valde att lyssna på knät. 

En sprudlande glad instruktör vilket jag i vanliga fall hade gillat, men just idag när jag inte fick/kunde ge allt så blev de lite "fel" för mig. Men trots de va jag nöjd när jag gick därifrån genomsvett och full med träningsendorfiner:)

Sen lunch iform av laxburgare, har förättit mig lite på ungsbakad lax och läst flera recept med laxburgare så idag testade jag. 
Tinade två frysa portionsbitar och mosade ihop dom med ägg, lite yoghurt, mangochutney, salt, vitpeppar & ströbröd. (Ett recept hade nog varit att föredra.. men väldigt typsikt mig så körde ja bara på. Mindre bra eftersom jag absolut inte är någon naturbegåvning i köket..)

Blev helt okej, åt dom tillsammas med en kall sås och i havrekusar.  En lite laxburgare blev kvar och den blev middagslåda till jobbet! Så mycket lax idag.

Nu har ja precis kommit hem från jobbet, va lite hungerig så rörde ihop lite kvarg med turkisk yoghurt. Toppade med lite naturella nötter, några russin och lite agavesirap - mums!

Blogg.se app fungerar inte, och har inte gjort på snart en vecka. Otroligt frustrerade och gör bloggande lite svårt.. Men imorgon har ja förberett ett inlägg, tidigt. Så nu måste ja göra de ja skrivit också;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0