Lagom

Det där med att kroppen snart skulle vara redo för "riktig" träning stämde inte så bra som jag hoppats.

Å jag ska säga att de har inte blivit några fler power walka heller. Dom hade jag kunnat göra, men det är riktigt hård träning kroppen längtar efter.

Svettigt spinningpass, eller back intervaller - vad som helst som får pulsen att skena:)

Men det har inte varit läge för de, och likt ett trotsigt barn har ja därför inte heller mjuk tränat.

Men snart så, ikväll ska de tränas. Vad de blir får vi se.
Men även om de får bli pw så ska jag få in träning idag!
Kan ju inte bete mig som ett trotsigt barn hela veckan;)


Kommentarer
Postat av: Karro

Hoppas det gick bra att få till träningen idag, vad blev det?

2012-06-07 @ 18:29:15
URL: http://livskraft1.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Det blev löpning tillslut:)

2012-06-07 @ 22:10:40
URL: http://millastraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0