Har inte alla de?

Tänkte dela med mig av en lite rolig sak som hände förra veckan-:)

I min hall har jag ett litet fat, där jag lämpat av nycklar, träningskort och småsaker.
Inget jag tänker på, de vara finns där och räddar bänken från att bli ful.

Där ligger just nu två par hemnycklar, ett set med flera nycklar på - ni vet portnycklat, postnycklar osv.. Sen ligger de ett sätt med bara dörrnycklar.

Förra veckan hade jag städat och de låg därför bara just dessa två plus en bilnyckel. Kompisen tittade lite frågande på fatet, vad va de andra för sett? (hon hoppades nog på att de hade något med en kille att göra..)
Men så fel hon hade, de är ju såklart ett par nycklar för vardagen & ett par som lätt går att stoppa i tightsen när jag ska ut och springa -:)

Hon tycker redan innan att ja e lite hjärntvättad när de kommer till träning, å de blev inte bättre nu! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0