Av alla onödiga saker

Ni ver de finns saker man inte behöver.. men som ändå gör livet lite roligare. Ytligheter på sin spets. 
 
Häromdagen va jag och besökte Bagaren&Kocken, det finns hur mycket saker som helst där och det är svårt att gå ut tomhänt.. 
Denna gången klarade jag min nästan, stod och höll i en vanlig jordgubbssnoppare (heter dom verkligen så?) men tyckte de va lite trög. 
Vid kassan så frågar pappa om ja verligen inte skulle ha en ändå, jag som äter så mycket jordbubbar. 

Personalen i kassan hörde oss, och såg sin chans. Denna lilla fick följa med hem, alldles för dyr egentligen (99:-) men oj va ja gillar den. Värd sina pengar! 
Inga mer kletiga naglar när jordgubbarna ska rensas:)
 
 
I övrigt har ja haft en äkta semester dag, inte gjort mycket alls med andra ord. 
Ja har bestämt mig för att låta mig själv verkligen göra de ja känner för på semestern, för att ja kan. Så städningen får vänta tills imorgon, just nu har ja fikat på jordgubbar och kaffe. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0