Att hinna med

Torsdagen blev inte riktigt så lugn som jag hade tänkt. Förmiddagen spenderas i väldigt lugnt tempo - eftersom jag hade hela eftermiddag och kvällen att ta tag i saker..
Hade, tills mamma ringde och undrar om jag hade tid å hjälpa till lite på eftermiddagen/kvällen.

Självklart hade jag de, och de har gjort att både onsdagen och torsdagen blev lite annorlunda. Maten blev långt ifrån de ja brukar äta (korv med bröd, mackor, kakor.. you name it,ja åt de under dom dagarna!) Men de gjorde mig ingenting, de är ju inte varje dag mamma flyttar.

Tyvärr gjorde dom sena kvällarna ons,tors att ja inte fick förberett några lunchlådor inför min lång jobbhelg.. Så fredag och lördagen har fortsatt med lite sådär mat.
Idag kände ja dock att jag fick mer än nog, så när jag kom hem nu slängde ja in lax och potatis/morots klyftor i ugnen. Riktigt mat till jobbet imorgon:)

Knät va långt ifrån okej igår, men är 98% bra idag!
Så imorgon blir de inte bara riktigt mat, det blir även löpning efter jobbet:)

Back on track från och med imorgon med andra ord!

Hoppas ni har en bra helg.

Kommentarer
Postat av: Karin FoH

Låter stressigt! Hoppas du får det lugnare snart!

Svar: Ja eller så är de dåligt planering från min sida.. Men oavsett så ska de bli bättring nästa vecka:) Trivs bättre när de är ordning på sakerna!
Milla

2012-06-16 @ 23:27:54
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0