06:45 - spinning

Detta inlägget skrev jag igår kväll, men förhoppningsvis nu är jag på plats på Elixia Sisjön för 45 min spinning. 

Hemma ligger syrran och sover, hade hoppats på att få med henne men tyvärr delar vi inte min glädje över just denna träningsform;)
Andledningen till att syrran är hemma hos mig är att vi ska spendera dagens på shopping meckat Gekås. Love it or hate it men jag gillar de.
Misstänker att ja kommer vara trött i fötterna när vi väl kommer hem i eftermiddag, så passar därför på att få till träningen redan nu på morgonen! 

Gammal bild, men med mina älskade spinning skor:)


Kommentarer
Postat av: Karin FitnessochHälsa

Härligt med tidig morgonträning! Hoppas att du kom iväg dit som du hade tänkt! =)

Svar: Jag kom iväg:)
Milla

2012-06-19 @ 19:04:06
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0