Uppskatta

Det gäller som sagt att bestämma sig. 
Igår bestämde ja mig för att eftersom ja ändå skulle upp tidigt (tvättid kl 07) så kunde jag lika väl få till en powerwalk före frukost (kors i taket, inte ofta de händer!). 
När ja vaknade så öste regnet ner, tur att ja köpte en keps häromdagen:)

Så på med keps och jacka, in med tvätten och sen 30 minuter rask promenad (förutom den lilla del där ja fick för mig att de skulle va en kort bit i skogen.. läs: de va lite längre än ja trodde och skorna blev genomblöta)
Väl hemma igen slänge ja ihop bananplättar till frukost, och bytte om till andra träningskläder - 60 min Puls&styrka stod på schemat.
Åh vilket roligt pass, som alltid. Tror ja uppskattar de lite mer nu när ja vet att ja inte kommer gå på dom så länge till. 
Så väl hemma igen tog ja tag i och ringde upp hyresvärden - min bil är liten men nu är de så mycket träd att den inte får plats. 
När ja springer ut för att hämta tvätten, så håller dom på och sågar ner.. runt min bil. Ja erbjuder mig snabbt att flytta på den.

Så klockan är inte lunch och ja har hunnit med:
Tvätt
Powerwalk
Frukost x2
En timmes träning
Tagit tag i samtal som ja borde ringt för länge sen (parkeringen)
Förberett en middagslåda

Nu ska ja bara duscha och förbereda en lunchlåda också, sen väntar en lång dag på jobbet.

Ibland är de bra att bestämma sig!
 
 
 Dagens första & andra outfit.
Mitt i sommaren, men de känns mer som höst. Därför fick de blir höst/vinter frukost, gröt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ibland är det riktigt härligt med effektiva dagar!

2012-07-20 @ 15:44:34
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0