Ingen vanlig dag

 
Nej idag är det inte vilken dag som helst, idag fyller nämligen min lilla lilasyster 18 år!
Jag har bara en syster, men eftersom det är hela 8 år emellan oss har hon alltid varit just "lilla lillasyster", men nu får ja nog inse att även hon börjar bli stor..
 
Så för att fira detta skulle jag vara hemma hos mammsen klockan 07:00, allt för att väcka syrran med frukost på sängen. 
Så om ja ändå skulle upp tidigt kunde jag lika väl göra något vettigt av de - så 3 km transportlöpning avverkades strax före sju imorse.

Skönt att få röra på sig, och jag va naturligtvis väldigt mycket piggare när jag kom fram, än om jag hade tagit bilen dit.
Motion, pigg och första passen avklarat före tuppen hade gått upp. Win win-:)
 
 
Min kamera är på lagning, så mobilen fick duga.. så sorry syrran, de kanske inte va den bästa bilden på dig. Men det är tanken som räknas;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0