Imorgon

Jag hade en plan idag, att ta mig till Skatås och springa 8 km spåret.
Men så va de det där med semester och att göra va man känner för, och idag kände ja inte för att träna. Benen kändes trötta och ja soffan lockade helt enkelt mer.
Det är inte ofta ja säger så, men idag så.

Men imorgon är en ny dag och då ska jag minsann springa:) Sanningen är den att ja just nu har en masa energi och gärna hade gett mig ut - tyvärr känns de inte riktigt säkert strax efter midnatt.

Så imorgon är de löpning på schemat, har även tänkt hinna med att baka nya mellanmåls bollar (utan kikärtor denna gången). Delar naturligtvis med mig av resultatet och receptet under dagen imorgon:)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0