Morgon promenad

Jag älskar att träna.
Men jag är urdålig på att få in vardagsmotion i min dag, den försvann när ja skaffade bild för över 1 år sen.

Promenera är egentligen väldigt skönt, men jag är väldigt duktigt på att hitta på ursäkter för att inte göra de. En av dom är min hundrädsla, kopplade hundar och vänners hundar är okej. Lösa hundar får mig att vilja vända - mindre praktiskt.

Men morgon promenader låter så skönt, att alltid få lite frisk luft oavsett vad resten av dagen ska bjuda på!

Jag tycker ofta de blir svårt/skyller på min orelgelbunda arbetstider, så nu när ja ska ha regelbunda tider i en vecka( safe utbildning) så ser jag min chans. Och ja lägger på några dagar innan och efter, så blir de två veckor.

Så nu är det dags för en utmaning till mig själv. Under kommande två veckor så ska jag gå 12 dagar av 14. Minimum 30 min per gång:)
Undantaget blir om jag tränar direkt på morgonen, då får promenadne kanske utebli.

Startar idag!

Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Du vet att man bara kan kommentera inlägg som INTE görs via mobilen va?



Undrade bara vad du hade i smoothien? nyfiken :-)

2012-02-01 @ 14:07:00
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0