Känsla

Ä n t l i g e n !

Ja har inte riktigt erkännet de, men ja har saknat känsla i träningen ett tag. Framförallt i spinningen. Har kännt en viss panik över de, jag vill älska att träna.
Ja har själv kännt att det kan ha flera orsaker men framförallt två faktorer 1: en höst och vinter med massa mini förkylningar, vilket har inneburit många hack i träningen. Ja är helt enkelt lite ur form 2: mina favorit pass på Elixia har bytt tider/instruktörer & mina jobbtider har satt än fler käppar i hjulet.

Men så idag, onsdagens sega känsla i benen va som bortblåst. Instruktören grym. Passet grymt.
Mina träningsendorfiner dansar fortfarande:)
The feeling is back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0