Äggmackor

Jag hann till hot yogan, precis. Mycket folk (de va januari ja..) nytt upplägg idag & ja behöver nån mer gång innan ja vet exakt va jag tycker men ja tror ja gillar de:)

När jag tänker tillbaka på 2011 så har ja flera gånger konstaterat att de va ett väldigt ohändelserikt år (Ja sprang mitt första halvmarathon, semestrade i Italien & gick på bröllop i England) men jobb å liv å så.. De bara fortsatte. Helt okej men ja kände att 2012 ville ja att de skulle ske lite förändringar.
I helgen fick ja veta en stor förändring, en jag själv inte kan påverka de minsta. Den kommer ha en stor inverkan på mitt liv, inte negativit i längden men negativt och omvälvande just nu.
Med de sagt så vill ja mest förklara varför de kanske kommer vara lite tyst då och då här och inte fullt så muntert just nu.

Men de ja har bestämt mig för är att de inte ska påverka min träning! Så ni kan lugnt se fram emot minst 5 tränings uppdateringar denna veckan!

Dagens middag blev rågrutor med perfekt kokta ägg, te och massa vatten. Inte direkt hungerig men nu har kroppen fått lite iaf, å vätska känns mest nödvändigt och de ska den få i massor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0