Vattenflaskor

Det är egentligen inte så att jag behöver någon mer vattenflaska.. Ja har ganska många i skåpet.
Mina två favoriter är en casall, lila - de är nog just färgen som gör den till topp två favorit.
På spinning klasser är det en Nike flaska med ventil i toppen, så man slipper öpnna och stänga den.

Inget fel på dessa.. men nytt är alltid kul:)

Var inne och kollade i lite affärer i veckan och fastade lite för den här



För de första är den rosa, sen ska den fungera att både dricka ur "sugröret" och hålla ur. Tänker att den måste vara perfekt för spinning.. å ska ja nu ägna två helger i mars med enbart spinning så behöver ja ju absolut en ny vattenflaska. Eller? ;)

Det som faktiskt gjorde att den inte fick följa med hem redan då va priset 199:- för en vattenflaska va i värsta laget för mig.
Men eftersom ja inte kan släppa de så får ja nog ta mig tillbaka och köpa den imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0