Vår

Senaste två dagarna har snön smält bort nästan helt här, riktigt skönt!
Jag kan gillar vinter, men jag älskar ändå när våren kommer. Det är så härligt när vägarna blir torra och solen värmer igen:)

Hoppas att våren är här för att stanna nu och vi kan få njuta av en massa soliga dagar (man kan ju hoppas;) ).

Jag har börjat denna lördage med tjejvasan på tvn och frukost i soffan. Resten av helgen är det jobb som väntar, grundplanen va ju att träna i går och sen veckans sista pass nu imorse.
Men de blev inte så, istället hoppas jag att ja har motat förkylningen innan den bryter ut. Halsen är inte bra idag heller och jag inser att jag får summera veckans träning med något färre pass än tänkt. Men de viktiga är att försöka få  bort de innan de bryter ut helt, så ja hoppas på träning igen i början på veckan!

Hur ska ni spendera helgen, blir de några timmar i solen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0