Spinning

Sitter just nu med dagens andra frukost i knät, första intogs imorse innan spinningen.
Lunch hade säkert varit bättre. Men kroppen ville ha en andra frukost, och det är lördag så då får den de:)

Regnet öste ner imorse när jag gick hemifrån, och det va därför riktigt skönt att stänga in sig i spinning salen och glömma rusk vädret utanför och bara få svettas en timme.
Klass beskrivningen sa 75 min, när jag kom dit va de en vikarie och istället för 75 blev de 55.
Igår skrev jag om att det faktiskt kan bli riktigt bra trots att det inte blir som man tänkt, idag blev de tyvärr inte lika bra.
 
Instrukötren fick en tråkig start när alla kom in och frågar vad hon gör där (eftersom de inte uppdaterats varken på hemsidan eller på biljetterna) och måste dessutom berätta att hon tänk köra 55.
Jag blev besviken och va mentalt inställd på 75 min och därmed lite segare pass (om man kan säga så?) Istället blev de ett intensivt pass med massor av korta intervaller.
Inget fel alls på instruktören som verkligen gjorde det bästa av sitvationen, men dåligt av Elixia som inte nådde ut med informationen.

Men nu är det lördag och ja har hunnit med veckans sista träningspass (vila imon), sitter med massa tända ljus och äter - livet är ganska bra ändå:)

Har inte riktigt bestämt mig hur resten av dagen ska se ut, men ska börja med att hoppa ur mina träningskläder och in i duschen snart iaf!

image description

Ett år sen jag investerade i cykelskor - bästa investeringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0