Såg någon vart dagen tog vägen?!

Tiden flyger iväg och ja borde egentligen redan sova, för imorgon gäller de. Då sätter jag mig i skolbänken under en vecka!
Första dagen på SAFE teorin imorgon, dagen idag har gått i ett.

Va iväg och tränade på lunchen - spinning 45 min. Underbart segt pass, men den vanliga onsdag instruktören har åkt på semester och han som va stand in hade ett väldigt annorlunda upplägg. Inte sagt att de behöver vara något fel på hans, ja har tränat för hoom förut och tyckt de har varit bra. Men idag va ja inställd på något annat och därför blev de ändå lite sådär.

Hem och vände och har sen jobbat, efter jobbet tog ja tag i att handla hem lite mat. Ja jobbar i mataffär och de gör de väligt lätt att handla ganska ofta. Men nu när ja kommer ha nästan 1½ vecka ledig så har jag som mål att inte handla! Så idag fyllde jag upp de som behövdes och fyndade lite köttfärs med kort datum, som när ja kom hem har förvandlats till några portioner köttfärsåså och spagget:)

Bjuder på lite bilder från dagen

           
Klädd för spinning, i nya favorit linnet.        Lunch i farten...

        
"Stor handling" fast ja hade en del hemma så blev inte så mycket. Köttfärsås redo för frysen - guld värt för mig när planeringen inte riktigt är så välplanerat som ja önskar.. och kommer hem v r å l hungerig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0