Rutiner

Safe utbildningen är avklarad, för den här gången. Idag är det tillbaka till vardageN och rutiner.

Det är lördag och ja har en jobb helg framförmig, men det är ju det som är min vardag och min rutin. Den här veckan har fått mig att inse att det är inte att jobba 8-17 (eller 9-18) som är en vardag, utan det är det man är van vid.

Kommer ni ihåg de här inlägget, det kan ni glömma. Det blev 2 morgon promenader, sen insåg ja två saker.
För de första, jag är ingen morgon människa. Så varför ska ja tvinga ut mig själv på morgon promenader när det finns så mycket annat träning som jag tycker är fantastsikt rolig och givande?
För de andra, den gamla klychan - ändra en sak i taget.
Att gå utbildning och tro att ja ska ändra saker samtidigt.. Ja som sagt en sak i taget.

Så ja ska skriva ihop lite om utbildningen och vad ja tyckte om den, antingen ikväll eller imogon.
Tills dess så ska ja återgå til min vardag, laxen som ska bli kvällen middagslåda står i ugnen och frukosten är intagen framför tvn - men en massa tända ljus i bakgruden:)


Yoghurt och kesella med egen musli blandning toppad med kokos. Till
de färspressad juice, ett ägg och en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0