Fredag kväll

Efter jobbet har ja städat upp hemma, slängt i mig en banan och tränat ett grymt spinningpass!

När man kommer dit och ser att det är en annan instruktör kan ja ibland/oftas bli lite besviken - man är ju inställd på ett viss typ av pass och så ändras de. Men så idag, annan instruktör - men även han än av favorit instruktörerna:)
Som ja dessutom inte tränar för så ofta, då det inte passar med mina jobbtider. Win.

Efter spinning följt av lite egen core styrka åkte jag hem och lagade lite middag, sen har ja ägnat kvällen i mysigaste mysbyxorna tillsammans med en (tränings)tidning och färsk mango som jag doppat i smält 70% choklad.
En alldeles perfekt fredag kväll efter hektiska veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0