Pusslar

Idag är jag ledig, eller ja - jag är ledig ifrån mitt "vanliga" jobb:)
Däremot startade jag dagen med en cykelklass och kommer att avsluta den på samma sätt! 


Därimellan har jag passat på att äta en härligt långfrukost, plockat iordning lite hemma (ja förstår inte hur de kan bli så rörigt så fort?!) Jag försöker att på något sätt pussla ihop min vår.. inte de lättaste alla gånger. Många trådar som hänger och det är svårt å veta vilka tider jag kommer jobba, och därmed vilka tider jag vill söka klasser på. 
Oh well de blir nog bra tillslut-:) 
 
Nu ska jag dricka upp min gröna smothie*, och sen ta en härlig promenad i ett alldels vitt Göteborg. 
 
 
 
Jag köpte ju spirulina för ett tag sen, men ja jobbar fortfarande på att hitta en smothie där de fungerar. De går sådär.. men detta va ändå bästa hittils! (Eftersom ja har druckit smothis med spirulina i från juicebarer så vet ja ju att de går.)

Kommentarer
Postat av: Fia Fit

Vad avundsjuk jag är på dig so kan cykla. Alltså jag KAN cykla. Jag vet hur man gör. Men det fungerar inte för det är sååå mycket snö här :-)

Svar: Men ja cyklar inne:) (spinning) Ute går inte heller att cykla här nu, massa snö här me! Ps. Ja hade inte cyklat ute oavsett, hatar p cykla ute när de e kallt. Ds
Milla

2012-12-05 @ 10:24:34
URL: http://fiafit.se
Postat av: Malin E

återkom när du klurat ut ett bra recept :)

2012-12-06 @ 23:03:58
URL: http://fullfartfram.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0