En första gång för allt

Något jag dom senaste åren har hoppat över är mellandagsrean. Inget fel me den, men ja är för lat. Orkar inte trängas.

Men så frågade min kusin om vi inte skulle åka in till stan? sagt å gjort.
Med målet att få me mig vanliga kläder hem( inte träningskläder).
Gick sådär, men de blev vanliga också i alla fall!
Efter några timmar på stan va jag totalt s l u t.
Tanken på att träna va sådär lockande - men bra kompis tjatade lite och vips va jag på G. Att gå som deltagare gör ju att man kan ta de lite som de kommer...
Body pump skulle vi gå på & ja bestämde mig för att även gå på ett IndooreWalking pass innan..summan?

Ett spinning pass och ett pump pass.
De dök nämligen inte upp någon instruktör - fem minuter efter de skulle starta så konstateras de att de inte heller kommer dyka upp någon.
Så med helt fel skor (barfota skor är inte att rekommendera till spinning) och gammal musik från telefonen (kör alltid cd annars, så ja ser minuterna) så kastade ja mig upp på instruktörscykeln.

Långt ifrån mitt bästa pass - men ja tror deltagarna va nöjda att dom fick svettas iaf:)
Så nu har man testat på att panik inhoppa också.
First time for everything


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0