Gokväll

Här händer inte mycket just nu, kan snart bocka av tre veckors halsont och träningen lyser med sin frånvaro.
Även energin lyser lite med sin frånvaro så nåt virus skit måste de va som ligger i kroppen.
Imorgon är de ja som traskar till vårdcentralen för att utesluta att det är något som behöver behandlas!

Förutom de så jobbar jag, försöker få i mig vettig mat, och typ inget socker.
Augusti som sockerfri månad går helt okej, gjorde två små undantag i helgen men i övrig håller jag mig borta:)

Så nu vet ni varför de är lite tystare än vanligt här - hoppas på att vara tillbaka med full styrka snart!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: FIA FIT

Halsen är mitt största problem med!

Följt av lathet och lite annat smått och gott!

Men nu tar vi tag i det här med träning igen, okej?!

Svar: Dumma halsar! Ja funderade på om ja kunde byte ut min;) Absolut att vi ska ta tag i träningen! Men du har ju redan kommit igång:) Ja hoppas att kunna smyga igång till helgen!
Milla

2012-08-08 @ 11:44:13
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0