Fredag



Inte som jag tänkt. 

Igår va de flera saker som inte riktigt gick min väg, men de som är mest irriterande va och är de faktum att jag återigen har ont i halsen. Ja, eller igen och igen.. den fick nog aldrig chansen att bli hundra procent bra. 
Ja kände lite de redan när ja tränade, men trodde ändå inte de va någon fara. Men som sagt igår vaknade ja med mer ont i halsen igen, så nu är de ingen träning (igen) och denna gången så måste ja vänta ut de helt innan ja tränar igen. 

Idag hade ja ju trott att ja skulle träna efter jobbet, men istället handlade jag lite och åkte sen hem och satte igång kaffebryggaren.
Kaffe, dator, och en mumsig smothie - där har ni min eftermiddag. Nu ska ja göra mig iordning lite snabbt och åka för att möta upp några vänner i stan.
Äte lite mat, dricka gott och umgås.. Imorgon ska jag gå in och jobba några timmar. Skulle varit ledig, men de behövdes och ska ja inte träna kan ja lika gärna jobba;)

Det är bara att gilla läget och göra de bästa av de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0