En spontan sommar dag

Jag är så nöjd med mina lediga dagar. 
Igår va vädret lite gråmulet, så ja sov länge och fick sen äntligen sorterat papprerna som ja varit på väg att göra de senaste halvåret.. Att ja sen dessutom lyckades få till ett par riktigt goda choklad bollar (nyttig style) va liksom pricken över i på gårdagen! 
 
Idag sov jag iof också ganska länge, men vaknade sen till strålande sol:) 
Efter någon timme på uteplatsen hörde som sagt pappa och syrran av sig - och kommande timmar spenderades på Smithska udden men ännu mer sol. 
Att dagen sen avslutades med en av dom godaste husmanskost middagar jag har ätiti va bara en stor bonus.
Syrran åkte iväg och tränade men jag och pappa traskade Linnegatan upp i jakt på någon tidigit middag - vi hamnde på Karlsons Garage. Båda hade läst om de i gp för ett tag sen och vi ville testa. 
Ja hade mina ögon på en ceasarsallad, men när pappa beställde köttbullar och potatismos som är deras specialite så ändrade ja mig snabbt. 
Glad är ja för de - godaste ja har ätit! 
Helt garanterat inte nyttig, men det är inte alltid de viktiga
 
När ja sen skulle hem va de 10 minuter till vagnen skulle gå, så fick in lite vardagsmotion när ja gick från Järntoget till Linneplatsen. Härligt stämning i stan med sommarvärme och WoW i stan.


Lite lätt röd, lagom mätt och allmänt glad sitter jag här nu.
Hälsa är inte bara motion, det är välmående också. 
Idag va välmående på hög nivå:)
 
                                                               
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0