Summering

Jag sitter på tåget mot Sthlm, vi ska börja våran weekend där men kommer avsluta den på ett Wärdshus med Champange och massa god mat.

Eftersom jag visste att fredag - söndag skulle spenderas hemifrån så planerade ja in min träning mån - fre.
Naturligtvis hade ja kunnat få till nåt träningspass i helgen, men ja vill faktiskt inte. Bästa vännen är inte alls lika tränings intresserad och vi ska istället ägna helgen åt shopping, god mat, och säkert några drinkar på kvällarna:)

Så imorse va jag på Sats Kungsgatan 06:45 och avslutade min träningsvecka med 45 min cykel.
Trötta ben, inte konstigt då de blev ett sent pass igår. Men svettigt och härligt och en kanon start på fredagen:)

I övrigt i veckan har de blivit 1 st 30 min cykel/30 min core.
Ett längre löppass (10,5km),
totalt 7 km löpband (2 ena & 5 km andra)
1 crosstraning pass.

Totalt 5 pass.

Första ordentliga träningsveckan på flera veckor är över.
Jag är nöjd och ser nu fram emot två dagars (kommer bli 3 dygn) vila!

Morgonens frukost blev i flera delar - här är de kesella och blåbär direkt efter träningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0