Hundratio

Dålig uppdatering idag. Men här kommer dagen i punkt form:

Försovit mig.
vaknade 10 istället för 7. Tur att ja började jobba 11.. Men morgonens träning och packning gick åt skogen.

Jobbat, lång dag. Hoppades på å komma loss tidigare, men icke!

Tagit mig till träningen, sent. Men planen full följdes, 5 km i snabbare tempo (För mig innebär de 6:18 min:km) följt av ca 25 min spinning, körde igenom några låtar ja tänkt köra om ja får komma på träningsträffen.

Kommit hem, ätit, pratat med bästa vännen alldeles för länge. Vi ska spendera en weekend ihop med start imorgon vid 8:30 & naturligtvis vad packningen tvungen att diskuteras:)

Packat X2. Förutom en weekend väska så har även en träningsväskan packats, planen är spinning vid 6:45.

Min dag har gått fort, 110%

Nu, sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0