Frukost

Dagens frukost blev en ganska sen sådan, sov ganska länge och började sen plocka lite hemma. Kom på mig själv att vara vrålhungerig - inte så konstigt så klockan hunnit bli strax efter 11.
Dagens frukost blev bananplättar (igen), testade att steka dom på lite lägre värme för att få dom och hålla ihop bättre. Funkade, men ja tycker nästan dom blev lite torra - så nästa gång blir de lite högre värme & kortare tid igen.

Eftersom ni fick både recept & bild på bananplättarna för bara någon dag sen, så delar ja istället me mig av gårdagens smothie.
Jag tycker den blev riktigt god:)
En näve hallon (igår hade jag färska, men de går garanterat lika bra med frysta)
1/2 frusen banan
1 skopa vaniljprotein
Ca 2 dl havremjölk (mätte inte utan gick på konsistens)


Nu ska ja dricka kaffe & ladda för löpning,i bra väder, och pigg:)


Kommentarer
Postat av: Karin FitnessochHälsa

härligt med löpning på G! hoppas du får en skön runda!

2012-04-23 @ 13:10:55
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0