Zzz

År tröttare än tröttast, på ett sådär jobbigt och segt sätt.
Förkylningen hänger envist kvar och den här tjejen beskriver väldigt bra exakt hur frusterande den här ofrivilliga träningsvila börjar bli.
Ja har kommit hem från jobbet, tittat på disken och hamnat i soffan. Ja ska stänga av både dator och tv strax och lägga mig och sova min skönhetssömn.

Ja har sovit någon timme för lite större delen av veckan.
Jag avundas folk som bara behöver 6 h per natt ( va mycket tid ni måste få?) Jag är som ett barn, 7 fungerar men helst 8 h om natten är perfekt. Sen säger inte kroppen nej till 9 o 10 heller då och då, men de är mer lyx än en än nödvändighet:)
Så inatt ska de bli välbehövliga timmar, så hoppas jag på att vakna full med energi och hinna med en del måste innan ja ska infinna mig på jobbet strax innan lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0