Mål

Tisdag och ingen långpromenad. Förkylningen blir bättre men de går låångsamt, så ingen träning och inte ens en långpromenad, men snart så hoppas ja träna igen!

När ja inte tränar har ja ju som sagt en massa tid över, och har läst en hel del bloggar ( de gör ja i vanliga fall med, men lite extra nu) och när ja läste detta inlägget gillade ja de skarpt!
Ja har funderat en del över vad mitt mål med träninge är nu i höst, men inte kommit fram till något konkret.
Det var först förra hösten ja började tänka tanken på mål med träning, och vårens mål blev självkrivet - ta mig runt Göteborgsvarvet. Aldrig sprungit mer än 10 km innan så de va något att bita i, och ja klarade det:) Men som sagt hösten.. kommer inte fram till något bra, ja har redan två mål för våren och dom tar lite grann upp tankarna redan nu.
Så när ja läste Soffans inlägg så kändes de så lagom. Mitt mål denna hösten blir att klara mina veckomål!

Vad det första bli ska ja berätta ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0